Clicktrans Helpcentrum

Hoe kan ik mijn vergoeding terugkrijgen

Als de transactie na de afronding niet daadwerkelijk heeft plaatsgevonden, kunt u binnen 30 dagen een verzoek om terugbetaling van vergoeding indienen door een passende aanvraag in te dienen.

Om een verzoek om terugbetaling van vergoeding in te dienen:

1) Log in


2) Ga naar Mijn offertes -> Geaccepteerd of Archief, klik op de drie puntjes in de rechterbovenhoek van de opdracht waarvoor je een terugbetaling wilt en kies "Verzoek om terugbetaling van vergoeding indienen".

 

Vul de aanvraag in door de reden op te geven, de situatie te beschrijven en de vereiste documenten bij te voegen.

Elke aanvraag wordt door ons beoordeeld en op basis daarvan wordt een beslissing genomen over de terugbetaling van vergoeding.

Om de terugbetaling van vergoeding te ontvangen, zorg ervoor dat u materiaal verzamelt dat bevestigt dat het transport niet heeft plaatsgevonden, met name:

  • Een schriftelijke bevestiging van de annulering van het transport door de opdrachtgever, bijvoorbeeld via e-mail of sms (met het adres/telefoonnummer van de opdrachtgever zichtbaar)
  • Fotodocumentatie van het artikel als het niet kon worden opgehaald vanwege een defect of afwijkingen tussen de opgegeven en werkelijke afmetingen
  • Bevestiging van pogingen om contact op te nemen met de opdrachtgever in geval van geen contact, bijvoorbeeld schermafbeeldingen van gemaakte oproepen of verzonden berichten
  • Foto's of een factuur voor de reparatie van het voertuig in geval van een storing

Het verzoek wordt niet geaccepteerd als:
  • Het transport heeft plaatsgevonden
  • U het verzoek om terugbetaling van vergoeding indient zonder de vereiste documenten bij te voegen
  • U de vereiste documenten niet op verzoek indient
Geen antwoord op je vraag gevonden?
Neem contact met ons op. We staan klaar om al je vragen te beantwoorden en elk probleem op te lossen!
Contact