Zodra je offerte is geaccepteerd, ontvang je een bevestigingsmail en de volledige contactgegevens van je klant. Het is aan jou als transportaanbieder om ervoor te zorgen dat je contact opneemt met de klant en de leveringsafspraken maakt.
Onthoud dat je offerte
bindend is. Op het moment dat je offerte wordt geaccepteerd,
word je niet opnieuw gevraagd om deze te bevestigen. Het accepteren van de offerte is gelijk aan het aangaan van een contract.
Zodra je offerte is geaccepteerd, wordt er een
succesvergoeding in rekening gebracht (lees meer:
Kosten).
Aan het einde van elke transactie worden zowel jij als de klant aangemoedigd om feedback te geven. Dit is een belangrijk onderdeel van de Clicktrans-gemeenschap om je reputatie op te bouwen en je kansen op het winnen van toekomstige opdrachten te vergroten (lees meer:
Hoe kan ik klantfeedback geven?).
Als je offerte niet meer geldig is, trek deze dan zo snel mogelijk in (lees meer:
Annuleer offerte).