Accountverificatie


Om de veiligheid van transacties bij Clicktrans te waarborgen, verifiëren we de gegevens van alle geregistreerde transportaanbieders. 

Om je account te verifiëren:
 
1. Vul je bedrijfsgegevens in (Accountgegevens > Mijn gegevens > Bedrijfsgegevens). 
Je moet je privé mobiele telefoonnummer opgeven, zodat we je een verificatiecode kunnen sturen. Om het telefoonnummer te verifiëren, word je gevraagd de code op de website in te voeren.


2. Stuur ons een document dat de registratie van je bedrijf bevestigt en een document dat de identiteit van de directeur van het bedrijf bevestigt (bijv. een energierekening of een bankrekeningbevestiging).
Je kunt je documenten sturen naar contact@clicktrans.nl.
Stuur ons documenten in een hoge resolutie.


We geven je documenten niet door aan derden. Klanten worden alleen geïnformeerd dat je gegevens door Clicktrans zijn geverifieerd. Het verificatieproces duurt meestal tot drie werkdagen.